Meeskonnakoolitused
Koostööoskus, ühtsustunne
Eesmärgipärane tegutsemine
Arengule suunatud mõtteviis
Suhtlemiskunst – kuulamine ja rääkimine
Juhtimiskoolitused
Juhtimismõtteviis
Eneseareng ja meeskonna areng
Eesmärgid, ideed, tagasiside, suhtluskultuur
Müügikoolitused
Võtmeküsimused ja –oskused
Iseenda juhtimine müügiprotsessi suunajana
Eesmärk, tulemus, tagasiside
Motivatsiooni leidmine ja hoidmine
Motivatsioon - leia, hoia, taasta
Iseenda motivatsiooni tuvastamine ja turgutamine
Meeskondlik motivatsioon
Muudatuste juhtimine
Suhtumine ja mõtteviis muudatuste ellurakendamisel
Iseenda roll ja vastutus
Kommunikatsioon, kaasamine
Stressiga toimetuleku koolitused
Mõtteviis, fookus
Heaolu toetavad tegevused

Kuigi oleme peamiselt rätseplahendustesse uskujad, siis mõned olukorrad on universaalsed. Selle jaoks oleme kokku pannud valmiskoolitused.
Inspiratsiooniks – valik muutust loovatest koolitustest
Meeskonnatöö meistriklass
Ladus koostöö vs plahvatusohtlikud suhted? Ehkki paljud armastavad põnevust, on teadlased välja uurinud (ja praktikud kinnitavad), et töises elus edu saavutamiseks ja tulemuste ära toomiseks on olulised hoopis teised tegurid — turvaline õhkkond, positiivne tagasiside kolleegidelt, võimalus endale ainuomasel moel väljakutseid lahendada ja seejuures tegutseda ühise meeskonnana. Just see on see, mis loob tulemusi, säilitab motivatsiooni ja vähendab tööjõuvoolavust. Ideaalse meeskonna tunnustena tuuakse enamasti välja üksteisega arvestamist, aktsepteerivat ning heasoovlikku suhtlemist, toetamist, väärtustamist, arvamuste paljususe hindamist.
Koolituse eesmärk on suurendada osaleja teadlikkust enda mõjust meeskonnaliikmena. Anda tehnikaid teadlikuks ning väärtust loovaks suhtlemiseks, enesejuhtimiseks ja koostööoskuste kasvatamiseks. Praktiliste harjutuste, mõtestamise ja analüüsi käigus tajub osaleja enda võimekust ning vastutust eduka koostöö toimimises.
-
Meeskonna sisekliima halvenemise põhjuseks saab enamasti asjaolu, et mõnd neist väljatoodud aspektides eiratakse, enamasti tahtmatult ja teadmatusest. Kuidas siis teha nii, et:
kolleegi vastanduvat ja ärritavat arvamust väärtuslikuks lugeda
tunda, et ma olen töö juures vajalik ja minust hoolitakse
olla kindel, et mina ise ja kolleegid on aru saanud, mida meilt oodatakse
lahendada eriarvamused enne, kui need tõsisteks konfliktideks paisuvad
Koolitus „Meeskonnatöö meistriklass“ on välja töötatud just nende ülalnimetatud omaduste arendamiseks ning tiimisisese heaolu kasvatamiseks.
-
Koolituse läbinu:
kirjeldab enda ja teiste rolli meeskonnas ning ettevõtte eesmärkide saavutamisel
kasutab teadliku suhtlemise tehnikaid
mõtestab erinevate vaatenurkade olulisust meeskonnas
tutvub tehnikatega eriarvamuste lahendamiseks
Teadlik
tegutseja
Automaatne tegutsemine, oma väsimuse ning emotsionaalse seisundi mitte märkamine või selle ignoreerimine ning fookuse hajumine on suured komistuskivid, mille taha sageli takerdutakse. See võib kaasa tuua kasvava vigade hulga, pealiskaudse kliendisuhtluse, tüdimuse ja stressi. “Teadlik tegutseja” koolitusega kasvab osaleja teadlikkus emotsioonide ning fookuse juhtimises ja võimekus olla kohal hetkes toimuvas ning tehtavas. Koolitusel õpitud tehnikate rakendamine igapäevaelus aitab läbi kohalolu ja fookuse hoidmise tegutseda teadlikult, energiliselt ning tulemuslikult.
-
Pakume teie meeskonnale võimalust lühikese ja tõhusa koolituspäeva jooksul kasvatada oskustepagasit, mis võimaldab:
saavutada tulemusi väiksema pingutusega
teha vähem vigu
kogeda vähem stressi ning olla tervem
olla paindlikum suhtleja
-
Koolituse läbinu:
kasutab kohalolu ja fookuse suunamise tehnikaid
praktiseerib erinevaid emotsioonide juhtimise meetodeid
Koolituse kestvus 4 ak. tundi, mille jooksul tutvustame ning praktiseerime mõningaid lihtsaid ent efektiivseid kohaloleku, emotsioonide suunamise ning fookuse hoidmise põhimõtteid ja tehnikaid.
Ettevõtetele, kes soovivad teemaga sügavamalt ja süvitsi tegeleda, pakume rätsepatööna tehtud pikemaid koolituspäevi ning -sarju.
Muutustemere laevakapten
Koolitusel käsitletavad teemad aitavad kasvatada osalejate teadlikkust, kuidas mõtteviis toetab või takistab muutustega toimetulekut ning pakkuda praktilisi meetodeid, mis aitavad oma töös tehtavate valikute puhul erinevate vaatenurkade ning mõtteviisidega arvestada ning neid ise kasutada.
-
Erinevate vaatenurkade ning mõtteviiside kasutamise eeliseid muutusterohkel perioodil, probleemolukordade ennetamisel ning lahendamisel
Tutvume tehnikatega, mis võimaldavad paremini mõista kolleegide, juhtide, klientide vajadusi ning ootusi
Teadvustame olulisust eristada, millised tegurid muutuste puhul on osaleja kontrolli all, millised mitte
Kuidas suunata fookus teemadele, millega tegelemine on kasulik ning aktiivselt vastutada uuenduste kitsaskohtade avastamise eest
Millist väärtust loob aktiivselt küsimuste ja täpsustuste küsimine ning konstruktiivse tagasiside andmine muutuste ellukutsujatele
-
Koolituse läbinu on:
kasutanud erinevaid tajupositsioone eluliste/töiste olukordade mõtestamisel
mõtestanud erinevate mõtteviiside rolli muutustega toimetulekul
rakendanud kasulike fookuse valimise tehnikaid
teadvustanud isikliku vastutuse väärtust muudatuste ellurakendamisel
Uks müügitehnikate maailma
Koolituse eesmärk on müügitulemuslikkuse kasvatamine läbi müügiprotsessi kaardistamise ning tehnikate tutvustamine, mida müügitöös ja läbirääkimistel teadlikult rakendada, et kliendi mõistmine oleks lihtsam ja tema vajadustele, soovidele vastamine tõhusam. Vaadata üle lähenemised oma toodete müügiprotsessi parandamiseks – kliendiprofiili, toote omaduste ning otsustamise võtmetegurite teadvustamise kaudu. Käsitleme eduka suhtluse pidepunkte - enda teise olukorda asetamine, tema jaoks väärtusliku tuvastamine. Eesmärgistatud kuulamine ja rääkimine, küsimine. Tutvume erinevate inimtüüpide suhtlemiseelistustega, mis toetavad müügitöös hea kontakti loomist.
-
Kaardistatakse kogu enda suuna müügiprotsess (k.a etapid, mis ei ole otseselt osaleja vastutusalas), tuvastatakse kohad, kus müük tavaliselt katkeb
Milliseid võimalusi on müügiprotsessi eri etappides müügitulemuslikkuse edendamiseks ning kogu müügiahela toetamiseks (nt. lisamüük)
Millist kasu annab väärtuspõhine lähenemine müügis (tootekeskne vs kliendikeskne müük)
Tutvustatakse lühikesi ja vähe ressurssi nõudvaid suhtlustehnikaid, mis toetavad koostöösuhteid ning kasvatavad pikas perspektiivis müügi tulemuslikkust
-
Koolituse läbinu on:
kaardistanud kogu enda suuna müügiprotsessi
mõtestanud võimalikke müügitöö ning läbirääkimiste edu suurendavaid tegevusi ning nende lisamist oma igapäevategevuste nimistusse
rakendanud erinevaid suhtlemistehnikaid, mis toetavad müüki/läbirääkimisi
Suunanäitaja - koolitusprogramm (teami)juhtidele
Kursuse eesmärk on anda juhtidele valik praktilisi tehnikaid ja mudeleid, mis lihtsustaks oma teamiliikmete tugevuste märkamist, arengut ja töökire säilimist toetavat juhtimist. Kursus on jagatud kolmeks õppepäevaks –uute oskuste kinnistamist toetab võimalus õpitud oskusi vahepeal rakendada ning seejärel lisada uus kiht teadmisi, mis toetuvad eelmisele. Kestvus: 4h (x3)
-
Kursuse eesmärk on anda juhtidele valik praktilisi tehnikaid ja mudeleid, millega oma teamiliikmete
tööalasele arengule kaasa aidata
nende potentsiaali avada
aidata neil püsida fookuses
keerulistel aegadel toetada
-
Kolmest koolituskohtumisest koosnev coachimisoskuste arendamise programm võimaldab juhtidel:
arendada endas võimestavate küsimuste küsimise oskust
tutvuda coachingu mudelitega
praktiseerida tiimiliikmete arengut toetava tagasiside andmist
kasutada teiste juhtide kogemust ressursina enda oskuste arendamisel
Küsimuste kunst - protsessijuhtimise vundament
"Millest saavad alguse suurepärased vastused?"
"Suurepärastest küsimustest."
Küsimused on kohad meie elus, kuhu vastused saavad minna. Läbimõeldud küsimus viib kvaliteetse vastuseni. Koolituspäev "Küsimise kunst" keskendub küsimusmõtlemise potentsiaali mõistmisele ning läbi erinevate harjutuste saavad osalejad küsimise kunsti ise praktiseerida.
-
Avastame küsimuste rolli protsesside juhtimise ja suunamise puhul. Mõtestame, millised küsimused keskenduvad olemasolevale ja millised viivad uute lahendusteni?
Mis teeb küsimustest võimsa (protsessi)juhtimise tööriista ning miks on küsimuste kaudu liikumine sageli otstarbekam kui valmislahenduste kaudu.
Mida küsides arvesse võtta, et küsimuste potentsiaal saaks avalduda? Mis on erinevate küsimuste eesmärk?
-
Koolitusel osaleja on:
• mõtestanud küsimuste küsimise olulisust
• praktiseerinud küsimusmõtlemist ning läbimõeldud küsimuste koostamist, et toetada lahenduskeskusega ennast ja tiimikaaslasi
Väärtuste võlujõud müügis
Miks on väärtuste teadvustamine müügitöös oluline? Väärtuste kaudu teame, mis on meie jaoks õige või vale, vajalik või ebavajalik. Väärtustes on võlujõud, mis motiveerib tegutsema, otsustama, valima. Kui meil õnnestub kliendi jaoks kõige olulisemad tegurid tuvastada, oleme talle sammukese lähemal.
Toote/teenuse ja inimese isiklike VÄÄRTUSTE vahel seoseid luues, saame klienti targa ostuotsuse tegemisel aidata. Kliendile kasuliku ostuotsuse tegemise toetamine loob aga usaldusliku ja pikaajalise kliendisuhte.
-
Koolituse eesmärk on mõtestada, kuidas teadlikumalt läheneda müügiprotsessile väärtuspõhiselt ja kliendikeskselt, mitte tootekeskselt.
Suunata müügiprotsessi käigus tähelepanu kliendi jaoks oluliste väärtuste tuvastamisele ning toetuda kliendi jaoks olulise väljatoomisele müügiprotsessi erinevates etappides.
-
Koolitusel osalenu on:
• eristanud, mis on väärtuspõhine müük ja mis mitte
• teadvustanud müüdava toote/teenuse väärtusi ja kuidas neid selgemalt kliendile kommunikeerida
• mõtestanud väärtustele keskendumise olulisust müügiprotsessi edukamaks muutmisel
Ajameistrite tarkused
Alati aega liiga vähe ja teha liiga palju? Vaatad teisi, kes justkui kõike jõuavad ja küsid endalt, kuidas nad seda teevad? Tahaks puhata ja mängida, aga aeg kaob nagu liiv sõrmede vahelt?
Oleme kokku pannud koolituse, mille eesmärk on tutvuda „ajameistrite tarkustega“ - mõtestades aja tähendust, analüüsides iseenda ajakasutuse harjumusi, tuvastades ajaröövleid ning avastades võimalusi, kuidas väärtusliku ajaressurssi efektiivsemalt kasutada.
-
Mõtestame aja tähendust ja selle üliväärtusliku ressursi kasutamise võimalusi. Tutvume sellega, mida teevad suurepärased ajaplaneerijad teisiti, millist mõtteviisi rakendavad ja mis võimaldab neil „kõike jõuda“.
Osalejad vaatavad otsa iseenda efektiivse ajakasutuse takistustele ja mõtestavad võimalusi neid takistusi ületada.
-
Koolituse läbinu on:
• tutvunud iseenda efektiivse ajakasutuse kõige suuremate takistajatega
• mõtestanud „ajameistrite tarkuste“ rakendamise võimalusi enda elus
Tagasi tulevikku
Miks? Miks? Miks?“ küsivad lapsed ühtelugu, sest nad tahavad teada – KÕIKE. Ajas kipub lapselik valmisolek elu avastada, uurida ja jätkuvalt kõike uuesti mõtestada vähenema.
Aga iseenda elu MIKSidega pidevas ja selges ühenduses olemine on meie heaolu alus.
MIKS? Sest annab vastuseid küsimustele: Mis on mulle praegu tõeliselt oluline? Kuhu olen teel? Kuidas ma sinna jõuan? Mida see kõik mulle annab? Kes ma olen seda tehes? Jne. jne
Tagasi tulevikku keskendub eesmärkide (taas)mõtestamistele, et kasvatada tõenäosust nende täitmiseks konkreetsete tegevuste kaudu.
-
Oma elu ja töö MIKSi mõistmine annab meile vajaliku jõu ja sihi, et teadlikult tegutseda ja tegutsemise teekonda nautida.
Koolituse käigus vaatame otsa järgmistele teemadele:
• Eesmärgid, kui fookuse suunamise tööriist –abivahend, et mitte jääda kinni ebaolulisse ja liikuda soovitud suunas
• Kuidas on töiste eesmärkide ja enda MIKSi kooskõlastamine seotud ning üksteist mõjutavad.
• Eesmärkide seadmisega ning kohandamisega oludele ning iseendale vastavaks
-
Koolitusel osalenu on:
• mõtestanud iseenda tegevustele tähenduse andmise olulisust
• tutvunud erinevate lähenemisviisidega igapäevategevustele
• analüüsinud seatud eesmärkide jälgimise ja ajakohastamise vajalikkust
Edasiviiv tagasiside
Koolituse eesmärk on teadvustada tagasiside andmise ning iseenda, kui meeskonnaliikme, ideede esitamise väärtuslikkust – endale ja ettevõttele. Läbi erinevate harjutuse ja arutelude toetatakse vastutuse võtmist selle eest, et enda mõtete väljendamine on ainus võimalik viis tagasiside jõudmiseks õige adressaadini. Mõista, millisel viisil antud tagasiside toetab muutuste võimalikkust ning häid, usalduslikke suhteid.
-
Süveneme sellesse, mida on vaja selleks, et edasiviiv tagasiside oleks igapäevase töövahendina meeskondades kasutusel:
• usalduslikku ja turvalist keskkonda, kus tagasiside ning uued ideed on tervitatavad
• mõistmist, millist väärtust konstruktiivne tagasiside loob - nii individuaal, kui meeskonnatasandil
• praktilisi oskusi tagasiside andmiseks, et selle saajal oleks infoga midagi peale hakata
-
Koolituse läbinu on:
• mõtestanud, millist väärtust loob konstruktiivse tagasiside andmine ning aktiivselt küsimuste ja täpsustuste küsimine
• teadvustanud enda rolli tagasiside saaja ning vastuvõtjana
• tutvunud tagasiside andmise ja vastuvõtmise tehnikatega, mis võimaldavad tagasisidest kasulikku ning vajalikku arvesse võtta
Mis edasi?
Tutvume teie soovide ja vajadustega ning jõuame ühiselt muutust toova lahenduseni!
Kuidas sünnivad muutust loovad koolitused?
-
Hea rätsep teeb enne õmblustööga peale hakkamist selgeks kliendi vajadused ja ootused. Meie töötame samamoodi— kohtumise käigus analüüsime, millised on ettevõtte väljakutsed ning millist muutust koolituse tulemusena soovitakse saavutada.
-
Kohtumisel saadud sisend on aluseks koolitusplaani loomisel. Toome välja teemad, õpiväljundid, koolituse kestvuse ning meetodid. Koostame hinnapakkumise.
-
Etapp, milles mõõdud on võetud, kangas valitud, sobivad tükid välja lõigatud ning ülikond saab kokku õmmeldud. Koolitust ette valmistades ja läbi viies lähtume vajadusest, õppijakeskusest ja praktilisusest. Meie koolitused on ajusõbralikud, mitmekülgsed, mängulised ja õppijat kaasavad.
-
Koolitusruumis tehtav on ainult üks osa õppimisest ja oodatud tulemuse poole liikumisest. Soovitame peale koolituse läbimist planeerida aega ka selleks, et ühiselt veel kord läbi arutada, mis läbitust sai reaalselt kasutusele võetud, milliseid tulemusi see tõi ning mis vajab veel arendamist. Lisateenusena pakume koolitusel osalenutele lühikest reflekteerivat nõustamist. Kuu või kaks peale koolituse läbimist toimuv kohtumine toetab õpitu läbimõtestamist ning soovitud kursil püsimist.